30 ianuarie 2023

Optimizare SEO fara succes – cateva motive din spatele lipsei rezultatelor!

3 min read
optimizare SEO

Daca te ocupi singur/a de optimizare SEO pentru website-ul tau, este posibil sa te intalnesti destul de des cu fenomenul numit lipsa de rezultate. Desigur, acest lucru se intampla cand experienta ta in acest misterios domeniu numit SEO este una limitata. Exista mult mai multe aspecte care necesita experienta unui specialist SEO, nu numai cuvinte cheie si articole scrise bine.

Optimizarea SEO fara succes este un lucru incredibil de comun! Marea majoritate a website-urilor au plugin-ul Yoast! instalat, dar putine sunt cele care au realizat ca acesta este mai mult un ghid de inceput in lumea SEO.

Iata astfel cateva motive (principale) care pot sta in spatele acestei infricosatoare lipsa de rezultate!

Astepti rezultate instant dupa prima saptamana de SEO

Orice agentie iti va spune ca, in urma inceperii unei strategii de optimizare SEO, primele rezultate vor veni abia dupa cateva luni. Tine cont ca aceasta afirmatie vine de la o agentie care are toate resursele pentru a grabi procesul de optimizare si implicit pozitionare pozitiva in rezultatele Google.

Pe de cealalata parte, tu vei putea face doar lucruri de baza, eventual cateva din cele de complexitate medie. Astfel, este de la sine inteles ca primele rezultate evidente vor veni dupa 3, chiar 6 luni de SEO realizat saptamanal, daca nu zilnic.

Renunti prea repede – sau de fapt, renunti!

Nu exista sfarsit atunci cand vine vorba de optimizare SEO. Acest domeniu implica o lupta constanta pentru primele pozitii din Google. Ai in plan un concediu de o luna in care nu vrei sa te atingi de SEO pentru website-ul tau? Este posibil sa pierzi, pe langa clienti si/sau comenzi si progresul SEO din ultimele luni bune.

Daca renunti la SEO si incepi iar dupa cateva saptamani/luni, nu vei avea rezultate. Daca renunti la SEO dupa ce ai ajuns pe prima pagina Google (cu chiu cu vai!), poti spune adio rezultatelor.

Gandesti tactic si nu strategic!

Evident, tactica este diferita de strategie. Exista foarte multe tactici SEO – optimizare cuvinte cheie, introducere meta taguri, optimizare poze si asa mai departe. Totusi, acestea trebuie sa aiba o strategie in spate – anume un de ce.

Mai exact, strategia raspunde intrebarii de ce?, pe cand tactica raspunde intrebarii cum? Astfel, este de la sine inteles de ce primul gand ar trebui sa fie cel strategic si apoi acel tactic cand vine vorba de optimizare SEO.

  • De ce faci optimizarea cuvintelor cheie? Pentru a mari numarul de vanzari al unui anumit produs/serviciu prin atragerea unui trafic cat mai mare pe pagina aferenta! Cum faci acest lucru? Prin cercetarea cuvintelor cheie relevante acestui aspect si introducerea lor in continut.
  • De ce cercetezi cuvintele cheie? Pentru a mari numarul de vanzari al unui anumit produs/serviciu! Cum faci acest lucru? – dupa cum poti vedea, intrebarile si raspunsurile seamana, dar nu se aduna.

Poti observa usor care pare sa fie ordinea naturala a lucrurilor la capitolul optimizare SEO, tactici si strategii aferente. Mai putin complicat spus ar fi „tacticile sunt modalitatile prin care se aplica o strategie”.

SEO poate fi destul de dificil de realizat, mai ales atunci cand te ocupi si de administrarea afacerii. Astfel, daca vrei cat mai putine batai de cap, alege sa colaborezi cu experti in domeniu pentru optimizare SEO. Mai exact, programeaza o intalnire cu reprezentatii agentiei The Markers – acestia pot pune la punct o strategie impecabila destinata imbunatatirii prezentei online a afacerii tale si garantarii prezentei rezultatelor!

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.